Thursday, July 2, 2009

...::cerita basi::..

ini betul2 crite yg dah basi dah ni sbbnya opis aku aritu dekat 2 bulan dorang block sumer benda menatang blog/fs/fb/ym sumer la....hampeh tol.
pd tu jgk klu kat umah mmg tak sempat la aku nak update benda ni sumer sbbnya kat umah laptop mmg dikonker oleh tok laki punya la sampai la lewat mlm...time tu aku pun dah ngantuk...baik aku tido lg baguskan...hehehe..(nampaknya aku nak kena mintak dia beli lg satu laptop la kat aku,baru senang aku nak update kat umah nanti..sbb umah aku pakai wi-fi streamyx...kekekek)
mula2 aku nak wish epi anniversary buat aku nga tok laki aku la pada 2/6/09 (selasa)...kira dah sebulan berlalu la ni..tp tak pe....rupanya dah 4 tahun dah kitorang bersama mengharungi suka duka dlm membina keluarga yg seperti sekarang....aku harap keluarga kami ini akan dirahmati dan dilindungi serta dimurahkan rezeki dr NYA...aminnnnnnn......
14/6/09 (ahad) plak 1st besday anak laki aku tp majlisnya aku buat baru minggu lepas ...ok la kira buat jgkkan dr tak de sambutan langsung....untuk elman darius..mama n papa doakan elman akan menbesar dgn sihat dan menjadi anak yg berjaya di dunia n akhirat ok....aminnnnnn.....
elman boleh berjalan masa umur dia 11 bulan gtu la...so skrang mmg laju dah la kira dia boleh jalan....sama macam kakak dia dulu jgk..umur 11 bulan dah boleh jalan....




1 comment:

  1. aduhaiii lamanya nak tunggu updet... hepi belated anniversary n hepi belated birthday to elman darius... cepat dia bleh jln, ayra nak dekat setahun 2 bulan baru bleh jln... mcm ibu dia dulu...

    ReplyDelete