Monday, April 6, 2009

..:: ariani ::..



rabu lepas 2x aku jenguk ariani nih...mula2 aku pg nga member2 opis aku lepas kitorang kuar g cari kedai tudung an-nur area jalan tar tu jgk la.sekali masuk kedai tu hati aku tak bekenan la plak...hihihi...tu yg ajak member2 aku tu singgah ariani jgk tu...sekali masuk ariani aku jadi meroyan la plak tgk stok tudung yg baru sampai cantik2 wehhh...naik rabun mata tgk..amik selai,dua,tiga hah tu dia sampai 5 lai aku balun amik tghari tu....sakit jiwa sumer member2 aku tuh....
sekali sampai jer opis tgk gelap semacam jer opis aku tuh.rupanya black out la plak....huhuhu...apalagi tak payah buat kerja la...smbung sembang la kitorang apalagi....tgh duk sembang tuh akuduk tilik la bil yg aku beli ariani td sekali aku terperasan dorang tu salah key in la plak...sepatutnya ada selai yg rm69 tp dia pg key in rm75...huh rugis aku nih..cergas aku call ariani...dorang suh aku dtg balik sana untuk amik lebih tu...so aku pun pg jer la kan dah alang2 opis aku tu gelap tak leh buat kerja gak baik aku cabut jer la...kikikiki....dah sampai sana aku mula2 tu cadang nak amik lebihan tu jer la sekali boleh plak aku bgtau dorang takpe la aku amik selai lagi ah pastu aku tambah la balance tu...huhuhuh...
jadinya sumer yg aku beli aritu jadinya 6 lai la....horrrayyyy...ni macam 2 bulan aku tak bleh jenguk ariani dah nih....tp tu ada jgk yg kakak aku punya...bukan aku punya sumer tu....huhuuh...

No comments:

Post a Comment