Monday, March 30, 2009

..:: sekali harung ::..






MALAS...huh..aku seminggu 2 ni mmg malas sgt nak masuk umah aku nih...sbb tu la dah lama jgk la aku tak bubuh brg baru dlm umah aku nih...tak tahu nape...diserang penyakit M...
padahal hari2 aku duk masuk umah orang lain...tang nak masuk umah sdiri tu yg malas...n tak de idea sbnarnya yg utama kenapa aku malas nak masuk umah ni...
nak kata bizi tak la sgtnya akuni...klu kat opis tu smpat lagi la aku main game,kuar jejalan ke sembang ke...tp tu la...kepupusan idea...


umah aku tu cam dah ok skt la skrang...kotak2 pun dah bukak sumer dah...grill dah siap sepenuhnya,cuma nak kena cari orang nak buat wairing lampu dlm bilik aku nga bilik 2nd je...minggu lepas tak sempat nak buat...sbbnya laki aku tu sibuk nak tgk F1 dia tu dah start kan minggu lepas.nampaknya ujung minggu aku mmg berubah la waktu untuk bejalan...sbbnya F1 tu start kol 1 tghari sampai kol 3.30 ari sabtu n ahad plak kol 2.00 sampai 4.30 baru abis...huhuhu


kisah anak2 plak sumer ok...cumanya malam khamis aritu,anak teruna aku tu ditimpa kerusi makan huh...biru lebam jgk la kat dahi n pipi dia tu...sampai skarang pun blom hilang lagi lebam...lama betul lah...masa kusi timpa dia nangis tak ingat la mamat tu...tp tak lama la dah angkat dukung pujuk skit dah berenti dah nangis...tu la asik la nak berdiri n panjat tak kira la apa benda skali pun asal dapat pegang jer terus nak berdiri...salah tempat la malam tu ....


anak dara tu plak...skarng mulut dia l ayg tak terlayan skali....suka la menceceh2
kadang2 tak paham apa pun yg dia cakapkan tu...klu paham pun ujung2 jer...slalunya papa dia la yg susah nak tangkap apa yg anak dara dia tu cakap...hahah slalu salah erti...satu lagi anak dara ni jgk skrng dah pandai merajuk klu kita marah dia ke apa...time kita duk marah dia boleh dia buat muka tak tahu je...adooooi ...time tu nak marah pun dah tak jadi dah...nak gelak ada la...kakak mmg byk songeh skrang ni tau....huhuhu sabar jer la....

3 comments:

  1. lohhh ghano la tuh kusi leh jatuh ats elman??? adeiiii siyan kt elman...

    ReplyDelete
  2. letak la gambar rumah baru... utk tatapan org jauh nih...

    ReplyDelete
  3. ktety : biasa la dia loni,asal buleh pege jah mesti nok bangun diri...tu la yg kusi leh jatuh timpa dia tu...

    klong zizi : rumah baru nanti la dulu..blom siap sepenuhnya lagi...masih dlm proses deco mendeco lagi....hihihih...sabaq ok....

    ReplyDelete