Wednesday, March 18, 2009

..:: my hero ::..




ni aku nak crite pasal anak teruna aku plak kali ni....dia skrang mmg dah byk la benda2 yg dia dah pandai buat n terokai...kadang2 aku ad jgk dgr mulut dia duk bunyi papa...mama tu.tp yg pasti skarng anak teruna aku sorang ni makin la lasak..sungguh lasak...kalah kakak dia masa baya2 dia ni..(dah nama lagi lelaki kan???)
skarang ni asik la nak berdiri n klu dapat bagun tu mesti lulus la dia pusing dr ujung sofa tu sampai la kat rak tv aku tu...pastu pusing balik...agaknya dah nak berjalan kot anak teruna aku tu...tp gigi baru naik sebatang jer...padahal dah 9 bulan tu...lambat tul bab tuh satu...
lagi satu skarang ni dia dah tahu tepuk tangan klu dia dgr lagu "tepuk amai2 tu".pastu babai time aku antar dia umah babysitter pagi2.n cukup la suka klu papa dia nyayi lagu "bangau oh bangau"..siap goyang2 badan lagi...

ni mmg permainan wajib setiap petang...mesti kena brenti dulu derma RM1 kat menan ni..setahun mahu kaya kedai KK ni...kakak la yg ngajar main ni...
ni masa pagi isnin aritu kami breakfast kat old town white coffee jln kuchai lama..


ni masa tgh berusaha nak ambik straw kat celah bantal kusyen tu..kaki sampai terjengket sbb tak sampai...


pic lama masa masih belum pandai melasak...skrang klu nak masukkan dia lam walker ni mesti buat keras badan n kaki....macam2 betul elman nih....



ni pun sama..masa masih belum pandai meronta tak nak duduk lam stroller..skarang mmg taknak duduk langsung kecuali ada makanan yg disogokkan kepadanya...panjang akai betul tau...





1 comment:

  1. pok wo xdok gigi p dh nk jalan.
    huhuhu ap akes dek eman?
    mnggu ni msti dh bleh jln kn?

    ReplyDelete