Thursday, March 5, 2009

..:: 2nd round ::..


pic ni dah lama sbenarnya...masa jcards sale 2 minggu lepas lagi nih..tp aku mmg tak sempat nak merapu kat sini.sbb dlm 2 minggu ni aku mmg agak sibuk + kelam kabut nak urus pasal pindah umah bagai tu.ni 2nd round pg jcards sale aritu.ni malam plak nga tok laki n anak2.mula2 ingat nak jamu mata je skali penuh gak la satu troli tu...adusss ni payah ni klu pantang nampak yg gantung2 % + yg jerit2 mintak suh ambik barang dia nih...aku plak ni jenis cepat je kesian dorang takut kering sajer kan tekak duk menjerit n sakit ati dgr dorang tu duk jerit.nanti klu pakat beli barang dorang abis diam la.huhuhu..
anak teruna aku tu plak baik jer tak buat hal malam tu.duduk jer lam stroller dia tu..walau pun org punyer la ramai sampai tak leh nak celah langsung.tu yg buat aku lagi tak sedar diri laki bini pilih sana...letak,pilih sini...letak.hahahaha.

No comments:

Post a Comment