Wednesday, February 25, 2009

..:: Jcard MID valley ::..

dari minggu lepas lagi aku dapat msg dr jusco bgtau 24-25/2 ni jcard sale kat jusco MV.pastu plak adik aku kije situ pun duk ari2 bgtau aku pasal sale ni...mahu aku tak lena tido pikir nak g jenguk macamaner sale dia...sale tu start semalam aku tak sempat nak tanya adik aku sebabnya dia sampai umah kol 1.30 pagi masa tu aku mmg dah mimpi indah dah pun.
so,arini aku balas la dendam kol 12tghari aku nga 3 lagi member opis aku dah kuar pg jcard sale kat MV tu...huhuhu(best kan keje gomen nih...nak kuar masa bile pun tak de org nak kesah pun...)masuk je lam jusco tu aku macam pening jap...ramai gile orang tu...dah tak tahu nak pusing pg mana...last2 aku terus jer pg tingkat budak2 n start la pengembaraan mencari barang tersembunyi...hahahah...mmg murah gile la...aku pilih sumer yg less 70% je..hihihi....
so ini lah antara barang tersembunyi yg sempat aku jumpa kat JJ tadi...cam nak pg sambung jer lagi cari barang tersembunyi ni petang karang...bleh dop???...heheheh...

ni barang tersembunyi untuk anak dara aku

ni plak barang tersembunyi untuk anak teruna aku...


3 comments:

  1. aduh...knpa la xwat lama sket...
    kedekut la JJ ni.
    mcm rugis je xleh g serbu gak ni..
    kok,
    nnti beli ek tshrt pdi or MMg lngan pnjang ek.
    pilihan prtama wane pink k,p klau xda xksh la wane ap pom.

    ReplyDelete
  2. suar ke skirt jeans tu ek... lawalah.

    ReplyDelete