Tuesday, February 10, 2009

..:: minat VS hobi ::..

papa skrang ni mmg tengah gile nga hobi baru dia ni...kumpul baju brand POLO.klu boleh sumer baju yg new arrival from POLO mesti nak ada...huhuhu..klu rege dia murasssss takpe la papa oiii..ni....adoiiiyaiii...tp mama tak kisah janji papa senang ati...lgpun dedulu nak benda2 cam gtu mana dapatkan klu dapat pon time raya koleks duit raya byk2 pastu br bleh beli tu pun yg tiruan punya..heheheh MIT ajo....


baju ni sempena 'valentine day' ok gak ni..couple2 gtu

ni plak antara koleksi POLO yg papa dah ada.
yang bestnya bila papa dah terjebak nga POLO ni aku mestila kena tempiasnya kan...???heheheh...klu papa ada baju tu aku pun mesti nak ada gak kan...???hahaha....so ni plak antara koleksi aku okey....yg pasti sumer yg aku ada mesti tok laki aku akan ada...klu pakai nak la jgk to geder2kan...

aku punya POLO





4 comments:

  1. hihihi..bule feb ke musim ore cintan cintun gtu....aaauuuwwwww lomantik gtu..yg pasti ore beli kita pakai ajeeekn?

    ReplyDelete
  2. Beli la ja wehh...Buke ado crocs wak keluar untuk aku sore...Hikhikhik...Aku tok beria pon nak yg tu hai tu...Pok Nik nak beli Clark tp aku pikir susah nak kena tgk elok2 sbb ada sesetgh ada kulit kulit pig...So, dio pon belikan yg tu la...LAgipun clark dah ada yg 2 year ago...masih kukuh lagih.....
    Beg tuh pun aku tak tau...Singgah Al-Ikhsan kat Jejantas Sg. Buluh dia belikan....Aku tukang pakai jew la....

    ReplyDelete
  3. baru perasan... archive die menyonsang.. hk latest dk alik bwh...

    aritu igt nk rembat gak selai bb T polo kaler putih nih... kt jjwm tgh promo bajusss nih... kalo ada korea kompem beli doh... last2 g rembat baju putih lain... huhuhu

    ReplyDelete