Tuesday, February 10, 2009

..:: hadiah ::..

januari 29 - khamis
- hari lahir papa so mama ambik halfday 28/1 tu tekad sesorang bwk keta parking kat depan campbell pg sogo.sblm ni tak panah beb sampai sana aku bwk keta dah la bab paking ni aku mmg hampeh skit..terkial2 tu...huhuhu tp disebabkan nak cari hadiah tuk papa aku sanggup...

- masuk sogo terus tuju bhgn laki punya...dlm kepala aku mmg nak beli benda tu je la n terus balik jer sbb takut nanti klu lambat kuar krng jammed nga org kuar opis plak...terus dgn pantas pilih barang - bayar - naik tikat 7 bungkus n terus blah...hanya dlm masa tak sampai 30 minit kot...

- mlm tu tepat kol 2400am aku nga anak dara tu nyanyi la hepi beday papa n bg la pezent tu kat papa...papa bukak jer terus sengih sbb dapat barang yg dia suka...hehehe...(mahal tu papa, abis duit mama tau...)so...ini lah barangnya utk hadiah papa tahun ni....

baju POLO new arrival lagi papa tau tak...
seminggu kemudian....
februari 06 - jumaat
- kisah hari kejadian nih aku dah storykan kat entry lepas, so tak yah la aku ulang balik..huhuhu...jadinya aku hanya dapat kek je tahun ni...apa2 hal pun tq so much utk surprise tu papa...(mmg mama tak tahu lansung tentang kewujudan kek pd masa tu ok)

ni la dia kek beday mama tahun 2009 ok...sedap tiramisu from SR
tpkan....pada februari 07 - sabtu.kami ke jusco MV papa kata nak carikan mama pezen beday sbb papa lom belikan apa2 lagi tuk mama..huhuhu gumbira beb hati aku masa tu...apalah yg tok laki aku nak beli kali ni...dia tanya aku nak apa..aku cakap jer la ikut suka ati papa la sbb ni hadiahkan...mama terima aje...so papa kata ok la papa belikan mama baju POLO gak la baru adil...huhuhu...ok mama ok jer...tp hampa jer sbbnya kat jusco MV tu tak de la plak POLO untuk ladies yg ada hanya POLO men sahaja...so aritu kuar MV dgn hampa sbb tak dpt hadiah tu...

jadinya...pada februari 08 - ahad.kami terjah la SOGO plak utk mencari baju POLO tu...akhirnya dapat la gak aku hadiah beday dr papa...time kasih papa...sayang papa...huhuhuhu

ini lah hadiah dr papa.tshirt POLO



No comments:

Post a Comment