Monday, February 23, 2009

..:: sakit badan ::..

bangun pagi tadi aku rasa macam tak larat sgt nak g keje...huhuhu nga ngantuk,letih,tak puas tido lg....semalam dah la tido dekat kol 1 pg rasanya...balik basuh umah sana dah dekat kol 12tghmlm baru sampai umah sini...masa tu sempat tgk sikit jer INTAN...besh INTAN sebab rado dah ingat balik dah siapa dia tu sebenarnya...x sabar aku nak tgk INTAN mlm ni...mesti tgk mlm ni tau...dah sampai opis breakfast pagi tadi aku pulun makan nasi lemak plak..dah skrang mata aku cam dah tak leh nak bukak dah ni...ngantuk gilerr dah ni....nak kena masuk bilik ajaib jap ni kasi pejam ini mata barang sejam2..heheheh...
oklah aku nak isi minyak jap ni...ngatuk sesangat dahmi...baiiiiiii

1 comment:

  1. mmg letihssss pun time pindah randoh nih...
    bila nk wt majlis panaskan umh???

    ReplyDelete