Thursday, February 5, 2009

..:: AZAM BERAZAM ::..


06022009 - arini genap umo aku 26thn...

so aku cam besa la kan...cukup umo baru ada azam...klu org lain tanya azam masa masuk tahun baru aku plak masa masuk umo baru,baru la nak berazam...hihihi


ni antara azam aku ok :

1. nak lebihkan amal ibadat (takut weiii..mati tak kira umo skarng ni)


2. klu boleh dlm seminggu tu 4-5 kali aku nak masak kat umah (boring la asik jer order kedai tomyam faber tu...sampai dah tak tahu nak makan apa dah)


3. nak kurangkan soping tudung kat gallery ariani (tp klu aku tak soping kat situ takkan la aku nak pakai tudung sama jerkan...camaner tu...:()


4.nak jadi anak,isteri dan ibu yg solehah (papa kena monitor mama lebih skit okesss....:))


5. alamak....mlm tadi cam byk jer aku duk hitung azam aku tp dah lupa la...hihihi..nanti la klu aku dah ingat esok2 aku update lagi azam aku ni...lg pun lama lagi tu masa sementara nak tgu umo baru datang...

mlm tadi aku cam biasa la lps tgk INTAN aku tidurkan lah anak teruna aku tu.masa tu sumer lampu dah tutup la...tiba2 anak dara aku tu nyayi pelan2 jer cam berbisik lagu 'epi beday to u'..rupa2nya papa dia duk bisik kat telinga dia suh dia nyayi lagu tu kat mama..jadinya dia pun cam berbisik gak la sbb sore papa dia berbisik kat dia...tp aku buat tak tahu gak lagi la kan..kekonon masa tu cam kecik ati tu...papa tak belikan apa2 pun tuk akukan..
tetiba 2 org tu bgun n ambik kek pasang lilin pastu nyayi...huhuhu...ooo ada kek rupanya...terharu sehhh sekejapan aku...dah la anak dara aku tu yg xcited nyayi tuk aku...
so mlm tadi kol 1200++ tu kitorang makan kek la pas nyayi2 tu...

p/s : TQ papa, echa n elman....sayang kowang sumer tau....


3 comments:

  1. Happy Bday!
    huhuhu papa bui hadiah gapo tuh??

    ReplyDelete
  2. happy birthday.... adoiii mu trang tang tang lg.

    abis kek tu pok dio susuk mano...

    ReplyDelete
  3. ktety : hadiah tok ingat nok ambik gambar..nati la.

    kna : kek tu ado jah duk kat atas kusi tp buleh sayo tok perase...punye la tok prhatin hihihi...sbb tok laki tutup nga beg laptop dio so sayo tok perase la..

    ReplyDelete